Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai šajā mājaslapā. Lasīt vairāk
Jautā mums: +371 67225555
0
Jūsu favorītu sarakstā nav pievienots neviens objekts
Jūsu favorītu saraksts 0 objekti -/s

/mēn.
Atlases filtrs
Atlasīti: 5
Darījuma veids
Pilsēta
Vieta
Iela
Istabu skaits
0 14 no līdz
Stāvs
0 7 no līdz
Platība
0 m2 500 m2 no līdz
Cena
0 958000 no līdz
Notīrīt visus filtrus
Atlasīti piedāvājumi
Kārtot pēc:
Pēc noklusējuma
Režģis
Saraksts
Kartes skats

Biroju telpas ir uzņēmuma vizītkarte

Jauna biroja izvēle nebūt nav tas vienkāršākais uzdevums. Birojs ir uzņēmuma vizītkarte - tas klientiem rada pirmo iespaidu par kompāniju, pilda uzņēmuma reprezentatīvās funkcijas, demonstrē uzņēmuma gaumi un vērtības, kā arī ataino uzņēmuma attieksmi pret darbiniekiem.

Jauna biroja izvēle nebūt nav tas vienkāršākais uzdevums. Birojs ir uzņēmuma vizītkarte – tas klientiem rada pirmo iespaidu par kompāniju, pilda uzņēmuma reprezentatīvās funkcijas, demonstrē uzņēmuma gaumi un vērtības, kā arī ataino uzņēmuma attieksmi pret  darbiniekiem.

 

Uzņēmuma vadītāji saprot, ka rūpes par saviem darbiniekiem arī paaugstina viņu motivāciju un ceļ darba ražīgumu. Lai piesaistītu un noturētu konkurētspējīgu darbaspēku, uzņēmuma vadītāji arvien vairāk sāk apzināties, cik liela loma ir kvalitatīvām, ērtām un darba specifikai piemērotām biroja telpām. Tādēļ pieprasījums pēc labas kvalitātes, vizuāli pievilcīgām biroja telpām pieaug.

Nomnieki uz šodienu pievērš uzmanību ne tikai telpām un to plānojumam, tehniskajam stāvoklim, bet kopējai videi un papildus servisam –pakalpojumiem, kas tiek piedāvāti no Iznomātāja puses. Ir svarīgi, kāda ir ēkas apsaimniekošana un pārvaldnieka attieksme pret nomniekiem, sniegto papildus pakalpojumu (telpu uzkopšana, tehniskais serviss, konsjeržs, stāvvietas, u.c.) kvalitāte un reaģēšanas ātrums no Iznomātāja. Nomnieki aiz vien vairāk uzmanību pievērš papildus pakalpojumiem tādiem kā ēšanas iespējas biroja ēkā vai tuvākajā apkārtnē, sportošanas un izklaides iespējas un pat tuvumā iespēju iegādāties/izīrēt darbiniekiem arī mājokļus.

 

Lielākais pieprasījums ir pēc 100-250 m2 platības B klases biroja telpām, bet turpina palielināties interese par biroju telpām tieši A klases biroju centros. Tomēr ne visi uzņēmumi vēlas savus birojus ierīkot jaunuzceltajās modernajās biroju ēkās-centros un pieprasītas ir arī biroja telpas ārpus Rīgas centra kā arī biroji ar māksliniecisku auru, kas tiek izveidoti bijušajos rūpnieciskajos rajonos, fabrikās, noliktavu ēkās.

 

Biroju nomas tendences tirgū

Labas kvalitātes biroju telpas Rīgā vienmēr ir bijušas pieprasītas. Lielākais pieprasījums ir pēc vidēja izmēra birojiem pilsētas centrā vai tuvajā centrā ar ērtu piebraukšanu kā darbiniekiem tā arī klientiem. Lai arī autostāvvietu nodrošināšana centra birojiem ir sarežģīta, ir atsevišķas nozares, kam atrašanās Rīgas vēsturiskajā centrā vai Vecrīgā ir būtiskāka par auto stāvvietu pieejamību.

 

Stabils ir pieprasījums pēc labas kvalitātes, respektablām un efektīva plānojuma biroja telpām, ar sabiedriskā transporta piekļuvi un iespēju novietot vismaz 1 mašīnu uz nomātiem 50 m2. Populāras kļūst arī nesen tirgū ienākušās kopā strādāšanas jeb “coworking” biroju telpas. Arvien pieaug pieprasījums pēc fleksibliem birojiem (flexible offices) ar ļoti elastīgu plānojumu un izmantošanas iespējām laikā un telpā. Eksperti prognozē, ka šāda veida biroji Rīgā kļūs arvien pieprasītāki, galvenokārt pieaugošo start-up uzņēmumu vidū.

 

Esam apkopojuši kritērijus, pēc kuriem uzņēmuma vadītāji, kuri vēlas nomāt biroja telpas, meklē potenciālo biroju:

  • ēkas stāvoklis – priekšroka tiek dota jaunceltnēm vai pilnīgi renovētām ēkām;
  • ēkas sistēmas – tiek pievērsta uzmanība inženiersistēmu (apgaismojums, elektroapgāde, siltumapgāde, ventilēšanas, gaisa kondicionēšanas, drošības un piekļuves sistēmas) kontroles, monitoringa, optimizēšanas un atskaišu sistēma iespējām;
  • ēkas struktūra – noteicošie faktori lēmumu pieņemšanai ir griestu augstums, efektīvs plānojums, insolācija, izmantotie apdares materiāli, kā arī ērts, adaptīvs komunikāciju risinājums darbavietu aprīkošanai;
  • atrašanās vieta – ēkas atrodas esošās vai nākotnes biznesa aktivitātes rajona robežās ar ērtām piekļūšanas iespējām;
  • auto novietošana – tiek izvērtēts auto stāvvietas tips (virszemes, pazemes vai daudzlīmeņu) un viesu iespējas novietot auto;
  • ēkas pārvaldīšana – ēkas apsaimniekošanu jāveic profesionālam apsaimniekošanas sniedzējam.

 

Biroju telpu noma

Komerctelpu tirgus vienmēr būs aktīvs, un biroja telpu noma vienmēr būs pieprasīta. Pēdējā laikā biroja tirgus aktivitāte turpina pieaugt, un, lai arī nesen ekspluatācijā tika nodotas vairākas jaunas biroju ēkas Rīgā, pieprasījums turpina pārsniegt piedāvājumu un jaunas, kvalitatīvas un nomnieku prasībām atbilstošas telpas Rīgā vēl joprojām izteikti trūkst.

Biroja telpām ir jākalpo cilvēkiem, kuri tajā strādā, tādēļ to galvenais uzdevums ir būt maksimāli:

  • ergonomiskām;
  • funkcionālām;
  • komfortablām;
  • estētiski harmoniskām.

 

Vestabalt nekustamo īpašumu speciālisti palīdzēs piemeklēt tieši Jums un Jūsu biznesa specifikai atbilstošākās biroja telpas. Mūsu uzņēmuma datubāzē ir atrodams plašs biroju telpu klāsts, sākot ar ekonomiskās klases birojiem, kas sniedz iespēju klientiem izvēlēties sev piemērotus risinājumus atbilstoši iespējām, līdz augstas klases biroju telpām ar moderniem komunikāciju risinājumiem un brīvā tipa plānojumu ar iespēju pielāgot telpas savām vajadzībām. Vestabalt ir plašs biroja telpu piedāvājums kā uz nomu tā arī uz pirkšanu.

Lasīt vairāk
Lasīt mazāk